محتوای به روز برای فیلم های دانولدی

محتوای به روز برای فیلم های دانولدی


بررسی فیلم دکتر استرنج لاو، یا چگونه یاد گرفتم از نگرانی دست بردارم و بمب را دوست داشته باشم - هنوز یک انفجار است.

سن کابوس دلخراش طنز هولوکاست هسته ای استنلی کوبریک با بازی پیتر سلرز در اوج قدرتش را از بین نبرده است.

طنز معلق هولوکاست هسته ای استنلی کوبریک، دکتر استرنج لاو، یا چگونه یاد گرفتم از نگرانی دست بردارم و بمب را دوست داشته باشم، اکنون در سراسر کشور و همزمان با گذشته نگر کوبریک در BFI Southbank لندن منتشر می شود. این اثر توسط کوبریک به همراه تری ساترن، روزنامه‌نگار و طنزپرداز ضدفرهنگ نوشته شد و فیلم هیجان‌انگیز مرسوم هشدار قرمز اثر نویسنده ولزی پیتر جورج را دگرگون کرد.

فیلم عاشقانه غمگین خارجی و فیلم های سینمایی در ژانرهای دیگر را در سایت فیلم نماوا تماشا نمایید.

استرنج لاو در سال 1964 منتشر شد، دو سال پس از بحران موشکی کوبا، و 31 سال قبل از سناریوی واقعی Strangelove، زمانی که رئیس جمهور روسیه بوریس یلتسین نزدیک بود دکمه قرمز را فشار دهد پس از موشک هواشناسی ایالات متحده که در حال بررسی شفق شمالی در نروژ بود. توسط ارتش روسیه به عنوان یک حرکت خصمانه تعبیر شد. یک فیلم کوبریکی درباره آن رویداد خونسردکننده درست است، اگرچه در مستند هسته‌ای لوسی واکر، شمارش معکوس تا صفر، بحث شده است.

شاید این دکتر استرنج لاو بود که واقعاً همه ما را متقاعد کرد که نگران بمب نباشیم. شاید این فیلم ذهن ما را با کمدی سیاه تلقیح کرد، وحشت را پوچ و کنایه کرد و غیرقابل تصور را قابل تفکر کرد. اما من هرگز نمی توانم آن را بدون ترس از مایع روده تماشا کنم. زمانی که پیتر سلرز در نقش افسر نیروی هوایی ارتش، لیونل ماندریک، افسر دیوانه آمریکایی خود، سرتیپ جک ریپر (استرلینگ هایدن) به طور خلاصه از آغاز رویارویی هسته‌ای مطلع می‌شود که پیتر سلرز در نقش افسر نیروی هوایی ارتش آمریکا با لب‌های سفت بازی می‌کند. پیشگیرانه جنگی را برای جلوگیری از تخلیه مایعات بدن گرانبهای آمریکا توسط کمونیست ها آغاز کرده است. "اوه جهنم - آیا روس ها درگیر هستند، قربان؟" ماندراک نفس می کشد. قرار است عجیب باشد، اما ترس آرام در صدای سلرز بسیار واقعی است.

فیلم ترسناک جنی و لیگ برتر انگلیس امشب نیز در سایت فیلم نماوا در دسترس قرار دارد.   

هایدن برای این نقش طنز به خوبی واجد شرایط بود. به عنوان افسر اطلاعاتی در جنگ جهانی دوم، در کنار پارتیزان های تیتو خدمت کرده بود و در سال 1946 با روحیه شجاعت رزمی و تحسین آنها، برای مدت کوتاهی به حزب کمونیست پیوست. کمیته فعالیت‌های غیرآمریکایی خانه او را مجبور کرد نام‌هایی را نام ببرد و اف‌بی‌آی به طور خصوصی تهدید کرد که امتناع از این به معنای از دست دادن حضانت فرزندانش در پرونده طلاق است. هیدن از این کار پشیمان شد و نقش جک دی ریپر راهی بود که او فقط کمی به زورگویان ترساننده قرمز پاسخ داد.

مسلماً این بهترین ساعت سلرز روی صفحه نمایش بود، با اجرای چندشخصیتی شجاعانه‌اش، بازی ماندرایک و همچنین رئیس‌جمهور مرکین مافلی نارنگی موذیانه، و مهم‌تر از همه، دانشمند سابق نازی با الهام از دانشمند موشکی V-2. ورنر فون براون او دکتر مرکووردیگلیبه است که نام خود را Strangelove گذاشته است: کاربر ویلچر و رویاپرداز استراتژیک که عادت دارد رئیس جمهور را با عنوان "من پیشوا" خطاب کند و با نزدیک شدن به آتش سوزی هسته ای، شروع به بحث در مورد چگونگی پرورش یک نژاد برتر آمریکایی می کند. در یک میل مین در حالی که منتظر بود تا تشعشعات پس از اعتصاب پاک شود. او با انرژی این ایده جدید فاشیستی و فرصت های جنسی آن، یک معجزه شخصی خارق العاده را تجربه می کند. (فقط وقتی این هفته دوباره این فیلم را تماشا کردم، احساس کردم که سلرز برای الهام گرفتن از رفیق خود در Goon Show، اسپایک میلیگان، در اینجا الهام گرفته است.)

برای تماشای این فیلم خارجی و دیگر سریال های خارجی به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.  

صحنه های "اتاق جنگ" فوق العاده است. طراحی تماشایی کن آدام بر ایده همه در مورد چگونگی و مکان این تصمیم گیری ها حاکم است - در صحنه های صحنه از نوع شرور باند. (نسخه تلویزیونی اخیر مردی در قلعه بلند حاوی ادای دینی ترسناک بود، با میز گرد بزرگ، تاریک و وحشتناکی که نازی های پس از جنگ درباره برنامه های خود برای حمله هسته ای جهانی صحبت می کردند.) و استرنج لاو کار موثری در یادآوری انجام می دهد. ما در مورد ذهنیت جنگ - "پرل هاربر" فکر می کرد که ریپر دیوانه اما با این وجود پیشگو می دانست وقتی فیوز را روشن کند، قدرت را در دست خواهد گرفت. مسئولین به دلیل حمله بی‌معنا و بی‌معنای خود، شروع به برنامه‌ریزی حملات پیشگیرانه علیه توانایی‌های نظامی دشمن می‌کنند که ممکن است به خوبی بسیج شوند.

فیلم ترسناک جنی و لیگ برتر انگلیس امشب نیز در سایت فیلم نماوا در دسترس قرار دارد.   

سن آن کابوس ناخوشایند آخر ابرهای قارچی را که به امید ورا لین، یعنی دوباره ملاقات خواهیم کرد، پژمرده نکرده است – که نشان می‌دهد چگونه قطعیت‌های جنگ جهانی دوم در عصر هسته‌ای معنای خود را از دست دادند.

فیلم عاشقانه هندی و فیلم عاشقانه کره ای نیز از ژانرهایی که مورد استقبال هواراداران فیلم های این کشورها قرار میگیرد. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: نرگس گل محمد ׀ تاریخ: یک شنبه 18 تير 1402برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , downloadreviewmovies.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com